Kiedy nie warto myśleć za dużo?

Weronika
04.04.2024
Aktualności
Aktualności
Kiedy nie warto myśleć za dużo?
/

Dzisiaj opowiem Wam o presji w sporcie. Kontekst jest bardzo ciekawy, bo pretekstem do stworzenia tego odcinka było badanie marki adidas we współpracy z firmą neuro11. Powstało ono w ramach kampanii adidas, która dotyczy presji i czerpania radości w sporcie nie tylko przez profesjonalistów, ale także amatorów. W badaniu, o którym mowa, głównym narzędziem naukowców było mierzenie i analiza EEG, czyli fal mózgowych sportowców podczas gdy ci ćwiczyli albo współzawodniczyli. Naukowcy badali równowagę między analizą a instynktem. Dla mnie to tym bardziej ciekawy temat, bo sam jestem wieloletnim zapalonym graczem w badmintona. Zapraszam więc do posłuchania dzisiejszego materiału.

#płatnawspółpraca #createdwithadidas #yougotthis

Autor

Weronika Boczek

Zobacz również
Tajemnicza broń niszcząca mózg…

Tajemnicza broń niszcząca mózg…

11.04.2024 00:12:50

Podcasty NTL